Logotipo del repositorio
  • English
  • Español
  • Euskara
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo usuario? Regístrese aquí¿Ha olvidado su contraseña?
Logotipo del repositorio
  • Repositorio Institucional
  • Comunidades
  • Todo DSpace
  • Políticas
  • English
  • Español
  • Euskara
  • Iniciar sesión
    ¿Nuevo usuario? Regístrese aquí¿Ha olvidado su contraseña?
  1. Inicio
  2. Buscar por autor

Examinando por Autor "Garalde Gorostola, Alain"

Mostrando 1 - 2 de 2
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    Assessing peer teamwork competence: adapting and validating the comprehensive assessment of team member effectiveness–short in university students
    (Frontiers Media SA, 2024) Garalde Gorostola, Alain; Solabarrieta, Josu; Urquijo Cela, Itziar; Ortiz de Anda Martín, Irati
    Introduction: The Bologna Plan has promoted competency-based training in European higher education, which requires developing accurate, appropriate assessment tools for its measurement and evaluation. Method: This study adapted and validated the Comprehensive Assessment of Team Member Effectiveness questionnaire on teamwork competence in a university population in the Basque Country, Spain. The questionnaire was first back-translated and adapted by two experts in educational research and then completed by 642 students pursuing baccalaureate degrees in primary education and physical activity and sport sciences at the University of Deusto [215 women, 426 men; ages: 17–25 years (M = 21.5; SD = 1.3)]. Results and discussion: A confirmatory factor analysis yielded adequate goodness-of-fit indices, confirming the validity of the instrument’s measurement model and indicating that it may be an appropriate tool for assessing teamwork competence among peers for university students in the Basque Country.
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    Talde laneko gaitasunaren autoebaluazioa eta koebaluazioa goi mailako hezkuntzan: CATME-S tresnaren itzulpena, egokitzapen eta aplikazioa
    (Universidad de Deusto, 2024-12-16) Garalde Gorostola, Alain; Solabarrieta Eizaguirre, Josu; Facultad de Educación y Deporte
    Gizakion elkarrekintza, taldean bizi eta taldean aritzea ezinbestekoa izan da gaur egunera iristeko. Talde lana oinarrizkoa da lan munduan murgiltzeko (García-Garnica et al., 2023; De Prada et al., 2022; Robles 2012). Talde lanak izaera konplexua dauka, multidisziplinarra (Salas et al., 2005) eta ikertzaile gutxik aztertu dute gaitasun honen ikaskuntza maila (De Prada et al., 2022). Talde lana neurtzeko sujetu egokienak, taldea bera osatzen dutenak izango dira (O'Neill et al., 2019). Horregatik, autoebaluazioa eta koebaluazioa egokiak dira talde laneko konpetentzia neurtzeko (Britton et al. 2017) Eta, ebaluazio eredu horietan talde lana neurtzeko tresna egokia Comprehensive Assessment of Team Member Effectiveness - Short (CATME-S) da (Ohland et al., 2012). Ebaluazio eredu hauek aplikatzean, generoa, garapen kongnitiboa, edo siniskerak aldagai eragileak izan daitezke (Alqassab et al., 2023; Veenman et al., 2004; Vigotsky, 1978; Yan et al., 2020, 2023). Horregatik, dokotoretza tesi honen helburu nagusia talde laneko gaitasuna autoebaluatzeko eta koebaluatzeko tresna egokiaren ekarpena egin eta, talde lanaren ebaluazioa modu horretan burutzean eragin dezaketen aldagaiak (generoa, adina eta errendimendu akademikoa) azaltzea da. Ondorioz, hiru ikerketa egin dira, lehen biak CATME-S tresna Euskal Herriko Goi Mailako Hezkuntzan, autoebaluazio eta koebaluazio bidez talde laneko gaitasuna neurtzeko itzuli eta egokitzean zentratu dira, eta azkena, tresnaren aplikazioaren bidez talde laneko gaitasuna neurtu eta ebaluazio eredu hauen arteko harremana eta aldagaien eragina azaltzean. Doktoretza tesi honetan egindako ikerketek talde lana unibertsitate ikasketetan autoebaluazio eta koebaluazio bitartez neurtzeko tresna egokien ekarpena egin dute. Gainera, hirugarren ikerketan, bi ebaluazio ereduen arteko harremana azaldu da, eta egon daitezkeen ezberdintasunak ulertzeko informazioa jarri da mahai gainean. Proposatzen den ebaluazio ereduen ardatza ikaslea denez, ikasleari bizi den testuinguruak eman eta garatu dizkion ezaugarri eta izaera berezia ulertu beharko dituzte irakasleek.
  • Icono ubicación Avda. Universidades 24
    48007 Bilbao
  • Icono ubicación+34 944 139 000
  • ContactoContacto
Rights

Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como:
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 License

Software DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configuración de cookies
  • Enviar sugerencias